Про це свідчать дані Асоціації європейських авіакомпаній (АЄА), до якої входять обидва авіаперевізника, і Державіаслужби.
Згідно з опублікованими АЄА даними, "Аеросвіт" за перші 6 місяців 2011 року перевіз 1 млн. 251,3 тис. пасажирів (зростання 123,2% до аналогічного періоду минулого року), а "МАУ" – 550,5 тис. пасажирів (+33%). При цьому зайнятість крісел на рейсах "Аеросвіту" склала 70,9% (+4,2 п.п.), а "МАУ" – 59,9% (+3,1 п.п.)
З 2010 року "Аеросвіт" почав спеціалізуватися тільки на регулярних рейсах з акцентом на міжнародні напрямки, віддавши чартерні і внутрішні своїм партнерам – авіакомпаніям "Дніпроавіа", "Донбасаеро" і "Роза Вєтров". У 2011 році "Аеросвіт" виконав лише кілька чартерів в Домініканську республіку.
МАУ ж виконує польоти як на регулярних лініях, так і на чартерних.
В "Аеросвіті" найбільше зростання пасажиропотоку зафіксований на напрямках Київ-Софія (в 3 рази), Київ-Тбілісі (в 2,6 разів), Київ-Дубаї (в 2,3 разів), Київ -Будапешт (в 2,1 разів), Київ-Санкт-Петербург (в 2,1 разів), Київ-Бангкок (в 1,6 разів).