Про це заявив народний депутат від Опозиційного блоку Володимир Гусак, пише "Обозреватель".

"До мене, як народного депутата України надходять численні звернення керівництва і представників галузевих об’єднань великих вітчизняних промислових підприємств, які вкрай занепокоєні вектором профільного міністерства та "Укрзалізниці" на чергове підвищення у 2017 році тарифів на вантажні перевезення", – сказав нардеп.

Він нагадав, що нещодавно голова Мінінфраструктури запевняв, що не вбачає підстав для перегляду залізничних тарифів наступного року, оскільки таке підвищення може бути тільки після очищення всієї компанії, коли стане зрозуміло, що на 100% механізм роботи прозорий та ефективний і відсутня корупція.

"Однак 30 листопад 2016 року на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України опубліковано, що зараз пропозицією "Укрзалізниці" дійсно є підвищення тарифів, відповідний фінансовий план-проект на 2017 рік переданий до Міністерства інфраструктури", – зазначив політик.

Він нагадав, що рік тому в Мінінфраструктури пояснювали, що завдяки підвищенню тарифів у 2016 році "Укрзалізниця" отримає близько 5,2 млрд додаткових доходів.

"Однак, проблематика "Укрзалізниці", яка неодноразово підіймалась і обговорювалась протягом 2015–2016 років, нажаль, залишилась на тому ж рівні, зокрема, щодо тривалого простою вагонів, незадовільної ситуації із оновленням та ремонтом тягового рухомого складу, дефіциту дизельного палива, фактичним зловживанням "Укрзалізницею" своїм монопольним становищем на ринку, тощо. При цьому, "Укрзалізниця" так і не надала вантажовласникам, галузевим об’єднанням та іншим громадським організаціям ні розуміння пріоритетів для інвестицій, ні чіткого механізму гарантій цільового використання додатково залучених коштів від індексації тарифів, ні прагматичного плану скорочення перехресного субсидування збиткових пасажирських перевезень за рахунок прибуткових вантажних, ні заходів щодо підвищення прозорості та ефективності власних закупівельних процедур", – зауважив нардеп.

Він додав, що ситуацію навколо тарифів УЗ можна вирішити, якщо проект фінансового плану-проекту "Укрзалізниці" на 2017 рік буде вивчено та обговорено профільними професійними асоціаціями, які винесуть вердикт планам "монополіста".