Як повідомляє "Bloomberg", чистий квартальний прибуток бельгійсько-американської компанії досяг 1,45 млрд дол. проти 1,15 млрд дол. за аналогічний період минулого року. Продажі пива в натуральному вираженні зросли на 0,3%. "EBITDA" зросла на 6% - до 3,747 млрд дол.
Зазначимо, що "AB InBev" продає в Новому Світі близько 75% свого пива, проте результати компанії в цьому регіоні не дуже позитивні для експертів. Поставки пива компанії в США скоротилися на 1,7%, в Бразилії - на 2,6%.
У США на продажі вплинула погода та зниження рівня доходів населення, а в Бразилії була занадто хороша порівняльна база - минулого літа бразильці купували багато пива у зв'язку з чемпіонатом світу з футболу в ПАР.
"Anheuser-Busch InBev" виробляє пиво під брендами "Stella Artois", "Budweiser", "Beck's", "Brahma", "Leffe", "Staropramen", "Tennents", "Hoegaarden".
Компанія була утворена в 2008 році шляхом злиття бельгійської "InBev" і американської "Anheuser-Busch".