Нині у компанії два пасажирських судна класу "Восход", наступного року планують поповнити ще п’ятьма.
"Це не перший соціальний проект, який веде і підтримує компанія "НІБУЛОН". Я за це вдячний. Потрібно побудувати сполучення до Вознесенська та Первомайська, після цього можна говорити, яку саме це матиме користь. Сьогодні ми бачимо, що незважаючи ні на які події, компанія "НІБУЛОН" робить завжди позитивні новини", – сказав голова Миколаївської ОДА Олексій Савченко.
Розвиток перевезень неможливий без інфраструктури та днопоглиблення. У компанії певні, що потрібно також скасувати акцизний збір на пальне для річкового транспорту та не вводити додатковий річковий збір. Компанія постійно наголошує на ризиках, які несуть в собі ці нововведення, з цього приводу Олексій Вадатурський звертався особисто до прем’єра. Вважає, що можновладці повинні дослухатися до прохання.
"Дуже проста картина: Миколаївський порт відвантажує 20 млн тонн на рік, Херсонський – 4 млн тонн. 12 млн доларів може піти на інфраструктуру міста Миколаєва, аби зробити так, щоб тут не тільки вантажівки були, а ще й можна було нормально під'їхати до портів", – зазначив Герой України, генеральний директор ТОВ СП "НІБУЛОН" Олексій Вадатурський.
У розвитку річкових пасажирських перевезень зацікавлена і місцева влада. Адже вони сприятимуть розвитку туризму та інвестиційної привабливості регіонів