Про це повідомляється в звіті Oceans Beyond Piracy - проекту американського фонду One Earth Future.
У звіті організації зазначається, що 80% витрат понесли судноплавні компанії. Інші 20% суми витратили уряди.
Приватники тільки на додаткові обсяги палива витратили 2,7 мільярда доларів - судам доводиться збільшувати швидкість біля сомалійських берегів з метою безпеки.
Близько 99% усієї суми витрачено на захист. Зокрема, 1,3 мільярда доларів скерували на військові операції, а 1,1 мільярда доларів - на збройну охорону та засоби забезпечення безпеки. Ще по 650 мільйонів доларів витрачено на страхування.
Водночас на боротьбу з піратством, а саме взяття під варту і на боротьбу з бандитами на регіональному рівні, витрачено лише 38 мільйонів доларів.
Середній викуп, який вимагають пірати за заручників, за рік збільшився на чверть - з 4 до 5 мільйонів доларів в 2011 році. Витрати на викупи склали 160 мільйонів доларів, тобто всього 2% загального збитку від піратської діяльності.