До цього призвели централізована структура управління компанією, скептичне ставлення до критики і недостатній контроль за якістю і безпекою автомобілів. До такого висновку прийшла група експертів, яку створив у березні 2010 р. президент Toyota Акіо Тойода, повідомляє агентство Bloomberg.

Фахівці радять автовиробнику надати більше самостійності підрозділам. Адже теперішня структура управління в Toyota порушує комунікації між підрозділами компанії, а отже затримує усунення недоліків в продукції. Крім того, в Toyota також є недостатньо менеджерів, які відповідають власне за безпеку автомобілів, вважають експерти.

В 2010 р. Toyota виплатила в США рекордний штраф на суму в $48,8 млн. після того, як уряд звинуватив компанію в тому, що вона знала про дефекти, але не виправила їх. Акіо Тойода також вибачився за загибель людей в результаті аварій, спричинених неконтрольованим прискоренням.