Про це стало відомо в результаті голосування, яке проходить на інтернет-сторінці міністерства.
Як раніше повідомлялось, підвищення тарифів вдарить по аграрній та металургійній галузях. Перевізникам доведеться підвищувати собівартість виробництва, що призведе до скорочення обсягів поставок. Економіка через це може недоотримати 3% ВВП. Промисловці, зокрема, аграрії та металурги, вже виступили проти даної індексації.
З подібною заявою виступили також Американська торгова палата та Європейська Бізнес Асоціація.
Зокрема, Американська торгова палата наполягає на створенні робочої групи з питання збільшення "Укрзалізницею" тарифу на вантажоперевезення на 14,2% в 2019 році.
За даними асоціації, пропозиція УЗ збільшити тарифи істотно підвищить і витрати компаній більш ніж на 10 млрд гривень.
В експертних колах, економічний обґрунтований тариф називають в 7-8%, а не 14,2%, як пропонується "Укрзалізницею".
Не підтримала індексацію тарифів і Державна регуляторна служба (ДРС).
Як заявила глава ДРС Ксенія Ляпіна, в найближчі кілька днів експертна група з представників УЗ, а також зацікавлених галузевих підприємств, виробить компромісний варіант.
"На мій погляд, повинна бути прозорість тарифних рішень з боку "Укрзалізниці", прогнозованість тарифів. Тому пропоную створити експертну робочу групу при Міністерстві інфраструктури, з представниками УЗ, а також асоціаціями, що представляють бізнес, і потім прийняти єдине рішення", – підкреслила Ляпіна.