Про це заявив голова транспортного комітету Верховної Ради Ярослав Дубневич на виїзному засіданні комітету в Маріуполі .

"Промисловість – це не дійна корова для "Укрзалізниці". Хоче "Укрзалізниця" заробляти гроші – будь ласка, надайте вчасно послуги, перевозьте вантажі, отримуйте за це плату. "Укрзалізниця" – самодостатня господарська структура. Сильна і потужна. У залізниці є всі можливості, щоб до листопада зняти проблему вантажних перевезень і збільшити пропускну здатність Камиш-Зорі до 27-30 пар поїздів на добу. Півроку проблема не вирішується, а можна зробити все в короткі терміни за мінімальні кошти. Дорога каже, не вистачає вагонів. Але у нас 10-11 днів оборотність вагонів, а норма – 4-5. Потрібно елементарно навести лад", – сказав Дубневич.

Нагадаємо, обмеження пропускної спроможності залізничного перегону Комиш-Зоря–Волноваха, єдиного залізничного шляху, що з'єднує Маріуполь з рештою України, призводить до перебоїв постачання сировини на маріупольські металургійні комбінати ім. Ілліча та "Азовсталь", які змушені скорочувати виробництво. Україна при цьому втрачає валютну виручку і відрахування в бюджет.