23 червня 2011 р. компанія повідомила про виплату заробітної плати співробітникам у зв'язку з відсутністю коштів.
У повідомленні наголошується, що неназвана китайська компанія розмістила замовлення на покупку 582 автомобілів Saab загальною вартістю 13 млн євро (18,4 млн дол.). Надходження повної передоплати за контрактом очікується на поточному тижні.
"Я радий оголосити про укладення даної угоди, оскільки вона дозволить нам залучити частину короткострокових кредитів для Saab Automobile і виплатити зарплату співробітникам до кінця поточного місяця, - повідомив головний виконавчий директор Swedish Automobile Віктор Мюллер. - Ми розраховуємо на залучення додаткових короткострокових кредитів, необхідних для переукладання договорів з усіма нашими постачальниками і відновлення виробництва в найближчому майбутньому".
У компанії також уточнили, що російський підприємець Володимир Антонов все ще зацікавлений в інвестуванні в шведське підприємство і чекає відповідного дозволу від наглядових органів королівства.
Раніше цього місяця стало відомо, що китайські автомобільні компанії Pang Da Automobile Trade Co. (Pang Da) і Zhejiang Youngman Lotus Automobile Co. (Youngman) підписали попередню угоду з кризовим шведським автовиробником Saab і його власником Swedish Automobile про створення спільних виробничих і дистриб'юторських підприємств в КНР та участі китайських партнерів в акціонерному капіталі Swedish Automobile.
Нагадаємо, що за підсумками 2010 р. фінансові показники Saab виявилися плачевними, а в квітні 2011 р. конвеєр автовиробника і зовсім зупинився через борги перед постачальниками комплектуючих. У травні 2011 р. Spyker знайшов китайського партнера по відновленню виробництва Saab, ним стала компанія Pang Da Automobile Trade Co.