Загалом, фахівці прогнозують зростання ринку на 25% до кінця року. Обсяги продажів очікують понад 200 тис. авто.

“Якщо в 2010 році цей відсоток становив близько 11%, то зараз він вже виходить на 15%, і ми вважаємо, що до кінця 2011 року він буде становити 20%”, - сказав директор дистриб'юторської компанії Geely Андрій Самохвалов.

Український автопром також демонструє зростання. За перші 4 місяці поточного року з конвеєрів вітчизняних виробників зійшла майже 31 тисяча автомобільної техніки.

“Автовиробники готові до цього пожвавлення. Ми в першому кварталі збільшили виробництво автотранспортних засобів на 36%. Буде потреба ринку, ми будемо готові до того, щоб його наситити, адже наші потужності завантажені всього на 15%, тобто є потенціал”, - каже голова асоціації "Укравтопром" Михайло Резнік.

Водночас, фахівці не виключають можливості перерозподілу ринку цього року. Головною причиною для цього називають наслідки стихійного лиха у Японії, яке суттєво вплинуло на поставки як японських автомобілів, так і автомобілів інших брендів, у конструкції яких використовуються японські комплектуючі.

“В Україні я прогнозую нестачу на 50% як японських автомобілів, так і інших взаємопов’язаних з ними авто. Можуть бути проблеми, від замовлення, яке принаймні планували українські імпортери”, - каже генеральний директор ВААІД Олег Назаренко.

Через зменшення поставок з Японії, як на українському ринку, так і на світовому відчуватиметься дефіцит автомобілів. Тож фахівці прогнозують зростання цін. Українські споживачі змушені будуть переорієнтовуватися на інші, дешевші бренди, зокрема російські та китайські. Проте, учасники ринку зауважують, у цьому випадку не слід забувати про якість.

“Клієнт повинен розуміти, що важливий комплексний підхід до придбання авто. Купити авто - це добре, але не треба забувати, що його треба обслуговувати - на якісному сервісі, а для цього потрібна мережа дилерських центрів”, - зауважив генеральний директор Renault в Україні Марк Леграсьє.

Сьогодні в Україні лідером з продажів залишається російський ВАЗ із показником 2,9 тис. проданих автомобілів у квітні. Другу сходинку посіла Hyundai, з показником 2 тис. автівок, ЗАЗ у квітні реалізував 1812 автомобілів. Четвертою за обсягами стала Toyota - понад 1360 машин. І замикає п’ятірку лідерів Skoda із показником майже 1060 авто.