Згодом, відзначають у відомстві, на ринку відбулося падіння. Втім, уже за підсумками минулого року показники приросту у торгівлі становили 7,8%. Водночас зростання товарообігу не означає приріст торгових мереж.

"При такому позитиві розвитку, у нас йде негатив. Негатив пов’язаний з тим, що начебто бізнес прибутковий, приносить прибуток, а ось кількість магазинів у нас скорочується. З 2000 року в два рази скоротилася кількість магазинів. Єдине, що у нас зараз добре розвивається новий формат супер- гіпермаркети. Вони розвиваються, мають тенденцію до розвитку", - каже директор департаменту Мінекономрозвитку Сергій Литвиненко.

Тим часом, експерти впевнені, що проекту Закону "Про внутрішню торгівлю", запропонований Кабміном, несе ще більшу загрозу для невеликих магазинів. Документ, зокрема, передбачає заборону торгівлі в кіосках пивом, тютюном, охолодженим або замороженим м'ясом або рибою. Від власників магазинів площею понад 200 кв. м будуть вимагати їх перереєстрації.