Проте, відповідно до законодавчих змін, внесених до закону "Про туризм", передбачена обов'язкова категоризація українських готелів вже з січня 2012 року/

У Держслужбі туризму і курортів схиляються до запровадження європейської системи стандартизації "Hotelstars Union", яка діє останніх три роки у більшості європейських країн і дає більш об'єктивну оцінку послуг, котрі надають готелі, заявив заступник відомства Дмитро Заруба.

Реалії такі, що менше 10% українських готелів - сертифіковані і мають відповідні документи Держспоживстандарту, решта самі визначили свою "зірковість", не маючи на це жодних дозволів, але є і такі, що взагалі цим не переймаються, розповів експерт готельної справи Іван Лунь.

"Відтак, якість послуг, які вони надають, далека від встановлених Україною, а тим паче від європейських стандартів, а от ціни - ринкові. Проблема у тому, що власники готелів від початку будівництва об'єкту не одразу визначаються із категорією, а вже згодом виставляють собі "зірочки", зазначив експерт.

На думку Луня, саме обов'язковість категоризації змусить готелярів покращити якість послуг готельної інфраструктури, адже зараз іноземний споживач часто залишається ошуканим.

Бо на інтернет-сторінці він бачить одну картинку, а насправді надані послуги далекі від загальноприйнятих європейських стандартів.

Можливо, після цього іноземець більше не захоче їхати не те що до цього готелю, але й в Україну в цілому, каже експерт.