Про це написав генеральний директор ММК імені Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в Facebook.

"Красиві слова, а потяг і нині там... Минулого тижня в ході зустрічі представників Метінвесту з правлінням "Укрзалізниці" були узгоджені кроки в напрямку поступового збільшення перевезень по перегону Комиш-Зоря – Волноваха, що дозволить металургійним комбінатам Маріуполя вийти на нові обсяги виробництва і частково компенсувати втрати України від зупинки трьох металургійних комбінатів на непідконтрольній території і одного – на підконтрольній (ДМК через припинення поставок коксу з Алчевська)", – написав директор одного з найбільших підприємств України.

За словами Зінченка, кількість поїздів не дотягує до кількості раніше узгодженого з керівництвом УЗ, така ситуація, на думку директора комбінату негативно відіб'ється на галузі і економічній ситуації в країні в цілому.

"Домовилися про те, що вже з 4 квітня "Укрзалізниця" забезпечить 20 вантажних поїздів на добу. Вчора отримали 16. В очікуванні пропуску 54 вантажні потяги. З таким підходом до вирішення транспортних проблем щодо збільшення виробництва навіть годі мріяти. І економічне зростання нам не світить: мінус 4 вантажні потяги на добу – це мінус 4 тисячі тонн чавуну або мінус 1,6 млн доларів експортної виручки щодня", – резюмує автор.