Про це йдеться в повідомленні прес-служби адміністрації.
"Тенденція росту попиту на дану послугу спостерігається з року в рік", - підкреслюється в повідомленні. Так, у 2009 році через Інтернет було продано 83,5 тисяч квитків, у 2010 - 132,5 тисяч квитків. "З початку впровадження послуги було придбано близько 950 тисяч квитків", - сказано в повідомленні.
На даний момент "e-Квиток" забезпечує отримання довідкової інформації про наявність вільних місць у поїзді та вартість проїзду, час відправлення зі станції, маршрут, календарі курсування поїздів.
Крім того, квитки можна замовити в Інтернеті або після роздруку отримати їх у квитковій касі. Також, система забезпечує оформлення електронних залізничних квитків без отримання відповідних документів у касі на поїзд № 165/166 "Дніпропетровськ - Київ".
Нагадаємо, "Укрзалізниця" збирається продавати квитки через автомати.