Про це йдеться в повідомленні Об'єднання підприємств "Укрметалургпром", повідомляє uaprom.info.
"Унаслідок перевірки встановлено, що у другій декаді листопада поточного року рівень забезпечення напіввагонами металургійної галузі склав 15% (у попередній декаді всього 9%, так що певний прогрес є, але до цільових 30% ще далеко)", – наголошується в документі.
"Радикального поліпшення ситуації із забезпеченням підприємств ГМК достатньою кількістю напіввагонів поки не спостерігається – схоже, металурги, як і завжди знаходяться в кінці списку пріоритетів ПАТ "Укрзалізниця", незважаючи на раніше високу значимість галузі для української економіки", – наголошують в Об'єднанні підприємств.
"Укрметалургпром" також констатує, що триває антикорупційна кампанія, яка спрямована на справедливий розподіл вагонів "Укрзалізниці" для металургійних підприємств.
У її рамках контролюється відсоток відвантажень сировинних матеріалів і продукції підприємств гірничо-металургійного комплексу у напіввагонах ЦТЛ, що є підрозділом УЗ, та те, наскільки цей відсоток є задовільним для металургів. Контроль здійснюється кожні 10 днів, результати доводяться до відома громадськості. Рівень забезпечення всіх заявок вантажовідправників парком напіввагонів ЦТЛ перевищує 30% (а для деяких окремих, приватних компаній – 90...95%).
"Не так давно керівник транспортного монополіста Войцех Бальчун заявив, що його відомство планує в середині грудня протестувати автоматизовану систему розподілу порожніх вагонів – на жаль, поки тільки в частині цементовозів і критих вагонів.
Основним призначенням згаданої системи, за словами Бальчуна, є "нівелювання горезвісного людського чинника – іншими словами, для того, щоб подолати корупцію, на якій зараз базується алгоритм розподілу вагонів. Залишилося дочекатися втілення цього наміру в життя", – підкреслюється в повідомленні.
"Разом з тим, ніщо не заважає УЗ забезпечити 30% відвантаження підприємств ГМК (яких, насправді, не так вже й багато) парком під управлінням ЦТЛ вже зараз, не чекаючи впровадження нової системи розподілу напіввагонів. Поки ж ці вагони, судячи з усього, як і раніше досить успішно працюють на "більш прибуткових" напрямках", – підкреслили в "Укрметалургпромі".
Предприятие
ПЛАН на ноябрь
ФАКТ на 20.11.2016
% ЦТЛ
ИТОГО,
в т.ч. ЦТЛ,
ИТОГО,
в т.ч. ЦТЛ,
по плану
по факту
тыс.т
тыс.т
тыс.т
тыс.т
АрселорМиттал Кривой Рог
1 381
210
490
76
15%
16%
Запорожсталь
753
185
228
32
25%
14%
МК Азовсталь
379
75
146
18
20%
12%
ЕМЗ, Макеевский филиал ЕМЗ
392
48
138
6
12%
4%
Полтавский ГОК
1 106
167
604
114
15%
19%
Южный ГОК
932
174
573
109
19%
19%
КЖРК
587
156
363
89
27%
25%
ЕВРАЗ Сухая Балка
364
118
174
53
33%
30%
ГОКи МЕТИНВЕСТ
2 650
530
1 213
166
20%
14%
Центральный ГОК
564
299
270
143
53%
53%
Ингулецкий ГОК
1 211
221
573
16
18%
3%
Северный ГОК
820
0
335
0
0%
0%
УКРМЕХАНОБР
54
11
35
7
20%
21%
Комсомольское рудоуправление
129
51
23
0
39%
0%
Новотроицкое рудоуправление
271
7
160
2
3%
1%
Краснодонуголь
265
31
128
1
12%
1%
порты (ТИС, Южный) на КХЗ
207
35
94
0
17%
0%
ЕВРАЗ-ЮЖКОКС
56
0
41
0
0%
0%
ИТОГО
9472
1786
4374
665
19%
15%