Цьому сприяло збільшення продажів в країнах, що розвиваються, - насамперед в Китаї, Бразилії та Росії - повідомляє Deutsche Welle. Таким чином, світові виробники дорогих годинників, одягу, прикрас дуже швидко долають наслідки економічної кризи.
Згідно з прогнозами консалтингової компанії Bain & Company, глобальний ринок товарів класу “люкс” у поточному році зросте на 8% і сягне 185 млрд. євро. А вже через 3 роки обсяг ринку для багатіїв збільшиться до 220 мільярдів євро. Цікаво, що далеко не останню роль у зростанні продажів дорогих товарів відіграватимуть онлайн-магазини. Крім того, все більший попит спостерігається з боку молодих заможних людей з Китаю та країн Близького Сходу.