Як пише видання Focus, лише у минулому році в Україні з'явилося 394 нові супермаркети. При цьому обсяги роздрібної торгівлі скоротилися більш ніж на 20%, а споживчий попит змістився в бік економсегменту.
Відтак, аби витримувати конкуренцію з ринками і власними торговими точками, підприємства відкривають нові магазини. А інвестиції в нові торгові точки повертають за рахунок споживачів – підвищуючи ціни на групи найзатребуваніших товарів.
За словами директора Асоціації постачальників торговельних мереж Олексія Дорошенка, крупи в Україні дорожчають значно швидше за темпи інфляції. Також важко пояснити і ціни в магазинах на свинину. Знизилися і оптові ціни на курятину. Через заборону експорту з ЄС до Росії європейські виробники стали імпортувати курятину в Україні, створивши надлишкову пропозицію.
Читайте також: Споживчий кошик і реальність: шокуючі цифри
Особливості українського ціноутворення