Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков, пише UaProm.info.
"А це близько 45 тисяч тонн чавуну лише в листопаді (або близько 20 млн дол. валютної виручки у готовій продукції). Для розуміння: ЄМЗ – один з найбільших металургійних комбінатів України. Завод знаходиться на тимчасово непідконтрольній Україні території, але зареєстрований в Україні і платить податки в український бюджет. Причина того, що ЄМЗ може зупинитися – робота "Укрзалізниці". Завод задихається без сировини", – написав Каленков.
Також він додав, що в очікуванні пропуску в напрямку станції Єнакієве стоять 1 400 вагонів.
"Хотів би нагадати керівникам державного залізничного монополіста, що технологія роботи меткомбінатів не передбачає зупинок, а з такими рваними поставками, які мали місце в першій половині листопада (від 0 до 16 тис. т на добу, в середньому 7,6 тис. т/добу), вивести роботу основних агрегатів на стабільний режим просто неможливо. Необхідно забезпечити у другій половині листопада і далі стабільні поставки сировини через залізничний перегін Скотовата-Ясинувата на рівні близько 14 тис. т/добу. Дивимося перспективу найближчих двох діб – цілком ймовірно, що підняти виробництво все-таки не вийде. І відповідальність за це буде цілком і повністю на залізничниках. Взагалі, ситуація дивна, хоча б тому, що подібний підхід "Укрзалізниці" до організації перевезень, у першу чергу, негативно позначається на її доходах, яких їй хронічно не вистачає. Відчуваю, не за горами час, коли нас всіх попросять заплатити за цей "сервіс" двозначною індексацією тарифів", – додав він.