Як зазначають експерти, його поява - приближення нашого законодавства до світових стандартів. У тому числі, й в інформаційному просторі.
“Кожен з нас був тою чи іншою мірою завалений спамом. То зараз є правові підстави висунути претензії до особи, яка розсилає, чи особи, інформація чи послуги якої таким чином розповсюджуються”, - сказав партнер юридичної компанії Тарас Шепель.
Разом з тим для бізнесу, на котрий закон поклав завдання реєструвати та захищати персональні дані своїх працівників, це несе чимало турбот. Тому підприємці переконують чиновників продовжити перехідний період закону - для кращої підготовки його виконання. Утім, поки чиновники іншої думки.
“Держава створила всі умови, щоб належним чином виконати всі умови, передбачені законом “Про захист персональних даних”. Реєстрація почалася ще з 1 червня. Півроку, на мій погляд, було достатньо для того, аби виконати всі необхідні вимоги”, - сказав голова Держслужби з питань захисту персональних даних Олексій Мервинський.
Багато запитань у підприємців виникає й при визначенні точного переліку персональних даних. Якщо з реєстрацією паспортних даних працівників усе зрозуміло, то з їх контактами у корпоративних телефонах чи візитницях - ні. А останні, як наголошують спеціалісти, згідно з консервативним підходом, також є базами даних.