Про це розповів екс-заступник міністра інфраструктури, радник "Укравтодору" Олександр Кава, передає "Обозреватель".
Читайте також: У Польщі планують побудувати швидкісне шосе до українського кордону
За його словами, наразі "Укравтодор" працює над будівництвом двох концесійних доріг, одна з яких має з’єднати Київ і Білу Церкву. Водночас він додає, що ця магістраль буде побудованою за рахунок приватного інвестора, який потім буде її експлуатувати та окупати вкладення.
"Наразі про вартість говорити дуже рано. Якщо подивитися на європейський досвід, то в середньому вартість 9-10 євроцентів за кілометр для легкового автомобіля. Зараз компанії роблять цілі тарифні плани, залежно від часу доби, дня тижня, сезону, частоти користування тощо", – зауважив Кава.
Крім того, фахівець підкреслив, що чинна дорога також залишиться доступною для власників транспортних засобів.
"Нова дорога буде коротшою на 20 кілометрів. Тобто її протяжність буде близько 65 кілометрів, вона буде проходити абсолютно новою трасою, а чинна дорога буде виконувати роль безкоштовної альтернативи", – зазначив екс-заступник міністра інфраструктури.
Також він відреагував на спекулювання темою платних доріг, що, на його переконання, люблять робити в Україні.
На жаль, у нас в країні було дуже багато міфів навколо подібних проектів. Нам обіцяли, що прийдуть інвестори, побудують безліч автобанів і вартість буде незначною. Насправді, навіть у європейських країнах кількість концесійних доріг становить не більше ніж 1% від загальної протяжності. Наприклад, в Польщі, яка за рівнем економічного розвитку в рази перевершує Україну, за всі роки було побудовано тільки 400 кілометрів доріг на умовах концесії,
– резюмував Кава.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в 2018 році має бути розпочато будівництво першої концесійної дороги, яка пролягатиме від Львова до кордону з Польщею.