Такою на сьогодні є маркетинг. Сфера приваблює цікавими проєктами, роботою у престижних компаніях, хорошими зарплатами та безліччю перспектив і можливостей для самореалізації, зазначає 24 Канал.
Читайте також Де опанувати ІТ-спеціальність після 9 класу та які можливості ця освіта відкриває
Тож не дивно, що все більше школярів не хоче чекати закінчення 11 класу і вже після 9-го йде здобувати омріяний фах.
Якими навичками повинен володіти маркетолог та у якому коледжі здобути найкращу профільну освіту, аби стати успішним у цій сфері, розповідаємо у матеріалі.
Чому школярі обирають "маркетинг" все частіше
Маркетинг є доволі динамічною сферою, адже оновлення у ній відбуваються ледь не щодня. Ця творча професія постійно "протистоїть" викликам часу. Тож успішні фахівці повинні встигати за новими трендами та тенденціями, а й іноді – задавати тон самі. Усе заради того, аби подати той чи інший продукт у найкращому світлі та зачарувати потенційного покупця.
Але, навіть попри те, що це креативна професія, кандидати повинні володіти й аналітичним складом розуму, чи принаймні опанувати відповідні навички, та бути на "ти" із вмінням аналізувати дані задля розвитку відповідного бренду. Від того, як студент опанує важливі для професії вміння, залежить його успіх як фахівця.
Якими навичками має володіти сучасний маркетолог
У сучасному світі викликів фаховий менеджер має володіти такими навичками:
Вміти аналізувати потрібні дані;
Створювати якісний та цікавий контент для реклами та просування бренду;
Бути на "ти" із соцмережами;
"Дружити" із цифровими рекламними кампаніями, аби залучати нових покупців;
Розуміти алгоритм роботи пошукових систем;
Володіти навичками якісного сторітелінгу, аби цікаво та доступно розповісти про продукт чи бренд;
Знати ази "маркетингу впливу", щоб вміло працювати з лідерами думок.
Де здобути потрібні навички та омріяний фах
На сьогодні є чимало курсів, які обіцяють омріяний успіх. Однак інформація у них часто поверхнева та не гарантує результату. Тож рекомендуємо школярам обирати заклади освіти для здобуття відповідної професії. Зокрема, дистанційний коледж OPTIMA, де є спеціальність "Маркетинг".
Саме у цьому закладі освіти майбутній маркетолог опанує мистецтво просування брендів, вивчить стратегії цифрового маркетингу, освоїть розробку рекламних кампаній та аналіз ринку. Ба більше: ще й здобуде фундаментальну освіту та сформований економічний спосіб мислення.
За якісну освіту ОПРИМістів відповідають професійні викладачі, які готові ділитися усіма необхідними знаннями та новинами про маркетингові оновлення. Вони пропонують студентам унікальні освітні матеріали, адже у коледжі діє ліцензована освітня програма.
Важливим бонусом навчання в коледжі OPTIMA є й те, що студенти зможуть здобувати цю освіту з будь-якого куточка світу – дистанційно. При цьому можуть підлаштувати графік під свої потреби. Цей формат на сьогодні є не лише найбезпечнішим, а й вже встиг продемонструвати свою ефективність.
Які посади можна обрати після закінчення коледжу
Фаховий молодший бакалавр з маркетингу може втілювати усі свої знання та навички на таких посадах:
- менеджер з маркетингу;
- бренд-менеджер, інтернет-маркетолог;
- маркетолог-аналітик, маркетолог-економіст;
- менеджер з маркетингових досліджень, event-менеджер;
- продакт-менеджер (менеджер по продукту);
- менеджер з продажу, трейд-маркетолог (торговий маркетолог);
- інтерв’юер, промоутер;
- мерчандайзер, асистент маркетолога;
- account manager, копірайтер;
- артдиректор, менеджер зі зв'язків з громадськістю (PR), менеджер з реклами.
Тож не варто гаяти час – пора зробити перший крок на шляху до здобуття однієї із найперспективніших професій вже сьогодні. Тим паче, що кожен має унікальну можливість спробувати демоверсію коледжу OPTIMA та познайомитися зі світом маркетингу ще до старту навчання.