
Працівникам дитсадків збільшили відпустку / Freepik
З 18 лютого 2025 року всі педагогічні працівники дитячих садків мають однакову за тривалістю обов'язкову оплачувану щорічну відпустку. Вона становить 56 календарних днів.
Про це інформує 24 Канал з посиланням на пояснення Міністерства освіти і науки України. Хто може скористатися цим правом і як це зробити, читайте далі.
До теми Чи запровадять окрему субвенцію на доплати працівникам садків та позашкілля
Працівникам дитсадків збільшили відпустку
Право на щорічну відпустку тривалістю 56 днів мають керівні, педагогічні, наукові та науково-педагогічні працівники. Зокрема:
- директори;
- завідувачі;
- вихователі;
- вихователі-методисти;
- інструктори з фізкультури;
- практичні психологи;
- логопеди;
- соціальні педагоги.
У МОН також зауважили, що право на щорічну відпустку тривалістю 56 днів, яка припадає на літо, мають усі працівники незалежно від того, коли їх взяли на роботу.
До слова, нові правила почали діяти 18 лютого. Якщо працівник пішов у відпустку раніше, то її тривалість залишається такою, як була до впровадження змін. Якщо відпустку надають після 18 лютого, то вона не може мати іншу тривалість, ніж 56 днів, уточнили у відомстві.
Раніше ми розповідали, що Україна розпочинає системну трансформацію дошкілля.
Повʼязані теми:
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
