Facebook запустив "оплачувані рахунки"
Джерело:
internovostiНовий рекламний інструмент дозволяє використовувати в рекламних цілях записи звичайних користувачів, у яких згадується той чи інший бренд, товар, об'єкт або послуга.
З новою послугою рекламодавець не буде контролювати зміст постів, а може лише візуально виділити записи, в яких згадується його бренд, за допомогою логотипу, в надії на те, що брендовані записи стануть помітнішими і залучать більшу увагу в стрічці новин.
Крім того, рекламодавець зможе розмістити ці записи на рекламній панелі з правого боку сторінки і зберігати історію оплачених постів. Брендування запису не розширює коло користувачів, які можуть її побачити. Користувач, записи якого не з його волі стають рекламним майданчиком, не буде отримувати за це гроші.
Рекламодавці зможуть вибрати, за які саме дії вони будуть платити гроші соцмережі: брендування записів, айлайки (кнопка "Подобається"), дії у додатках, або позначки про своє місцезнаходження (check-in). Однак, поки такого налаштування в профілях немає.