Фемінізм у моді: Elle UK нагадав про рівні можливості на роботі
Elle UK опублікував круте відео про жінок у бізнесі та запустив кампанію #morewomen.
Відео, яке зняв модний журнал Elle UK, демонструє реальність проблеми "скляної стелі" у світі.
У відео показані жінки, які посідають топ-позиції в бізнесі, медіа та політиці поряд зі своїми колегами-чоловіками. До кінця ролика всі чоловіки зникають, демонструючи лише кілька жінок у президії.
"Хоча кілька жінок і присутні на топ-позиціях, це ще не означає, що ми досягли рівності у можливостях. Ідея в тому, що є місце тільки для однієї жінки в правлінні, однієї жінки в теледискусії, однієї жінки на головній сцені. Це означає, що жінкам постійно говорять, що вони конкурують один з одним за єдине місце. Кампанія #MoreWomen покликана заохотити співпрацю — ми не конкуруємо одна з одною, ми відмовляємося вірити, що є тільки одне місце, і вважаємо, що успіх однієї робить іншу сильніше", — говорять у виданні.
Це вже третя кампанія, направлена на захист прав жінок, яку запустив Elle UK. З 2013 року видання закликає майбутнє покоління чоловіків і жінок брати участь у дискусіях на тему рівності і викликати позитивні зміни в суспільстві.
Читайте також: Жінки у Раді: до гендерної рівності ще далеко