Феномен попиту
Зростати попри спад, конкурувати попри кризу.
Завоювати покупця як на внутрішньому, так і глобальному ринках стає дедалі складніше. Проте зробити це реально. Єдиний американець українського походження, який входить до топ-50 світових бізнес-мислителів, зумів вивести унікальну формулу створення попиту. Адріан Сливоцький, член Дорадчої ради LvBS, партнер компанії Oliver Wyman, переконаний – будь-яке українське підприємство може скористатися досвідом провідних компаній світу: «Ми старалися зрозуміти, чи це є через харизматичних провідників, чи це є якісь чародійні штуки. І, на щастя, існує таке рівняння, де є 5-6 головних чинників, які цьому сприяють».
Керівник Львівської бізнес-школи Софія Опацька пишається, що виходець з України, якого світова спільнота давно визнала одним з найвпливовіших мислителів у галузі менеджменту, завітав до земляків на запрошення установи. У Львові вже встигли перекласти українською не одне видання
Адріана Сливоцького. «Якщо продукт або послуга має певний магнетизм, в такого продукту є набагато більше шансів, - ділиться враженнями від прочитаної роботи пані Софія, -«цей семінар - це можливість для керівників прийти і подумати, а як це є в моїй компанії, чи я задоволений».
Серед відвідувачів семінару – провідні топ-менеджери українських компаній. Таких на захід завітало більше ста. Серед них і Володимир Лавренчук, голова правління "Райффайзен Банку Аваль". Каже, від почутого у захваті: «Це бачення базується на багаторічних спостереженнях найіменитіших компаній світу, які зробити успіх, створили попит на продукцію, яка має вартість і цінність для поколінь. Надзвичайна людина, надзвичайний досвід!».