FIA змусить організаторів Гран-прі змінити конфігурації трас
Міжнародній автомобільній федерації набридло спостерігати за гонками без обгонів! Збільшенню випереджень у Формулі-1 FIA відтепер сприятиме не лише завдяки технічного регламенту, але й за допомогою змін у конфігураціях трас.
Президент організації Жан Тодт підтримав хвилю критики останнього у сезоні, що минув, Гран-прі Абу-Дабі, де схема дорожнього полотна не дозволяла пілотам обганяти куди повільніших конкурентів. Льюїс Хемілтон, володіючи перевагою у швидкості так і не пройшов Роберта Кубіци. А Фернандо Алонсо, як відомо, не зумів захистити найвищої сходинки загального заліку, впершись у заднє антикрило Віталія Петрова.
Так от, Тодт запевнив, тепер FIA акредитовуватиме тільки ті траси, які експерти визнають лояльними до обгонів. Тобто тій таки "Яс-Маріні" чи, до прикладу, автодрому у Бахрейні, найімовірніше, доведеться підкорегувати конфігурацію. Впродовж останніх 15-ти років, до слова, омологуючи нові треки, федерація слідкувала, насамперед, за жорсткими нормами безпеки. Що зрештою дало свої плоди. Адже з 1994 року, після фатальної аварії Аертона Сенни, на трасі не загинув жоден гонщик.