Окрім новітніх технологій та ергономічності, увагу прихильників активного способу життя можна перехопити якимось унікальним написом. Саме так вчинила компанія Adidas, наліпивши на червону спортивну сукню чотири букви. І це не секс, не сало і не пиво, це СРСР на фоні червоного прапора, що висить на бретельках.
Читайте також: У Києві відкриється нова гаряча лінія: повідомити про корупцію можна буде анонімно
Здорова ностальгія штовхає нас переглядати сімейні фотоальбоми і перечитувати улюблені книги, а коротка пам'ять спонукає розробляти лінійку одягу з назвою неіснуючої вже держави, яка зовсім неспортивно скалічила долі мільйонів людей. Звісно, фактом є високі спортивні здобутки радянських спортсменів, але чи варто це уваги зараз, коли відкриваються архіви КДБ і про "щасливий" час будівництва комунізму хочеться забути як про страшний сон?
На вихід сукні-прапора відреагувала Литва. У прес-службі литовського МЗС цей тканинний витвір мистецтва назвали "імперіалістичною ностальгією". Але найдивніше у цій історії те, що засновники бренду Adidas встигли пожити в Радянському Союзі, більш того, в Україні, а ще точніше – у Львові. Німці Руді та Адольф Дасслери з 1918 по 1933 рік жили і працювали саме тут. А потім повернулися на батьківщину, до Німеччини. Чому повернулись? Може, їх щось не влаштовувало в житті на теренах "нєрушимого"? Тоді звідки ностальгія?
І навіть якщо причиною нового принту є ностальгія, де тоді світла печаль за нацистською символікою, адже брати застали гітлерівську Німеччину в усій красі?
Хоча, можливо, все набагато простіше: Adidas орієнтується на російський ринок, де ностальгія за "совком" не згасає. Ці покупці одягнуть фірмовий одяг з чотирма буквами і підуть на спортивний майданчик пити пиво. А якщо буде п'яна бійка – одяг-прапор просочиться потом і кров'ю. І відобразить реальну історію СРСР.
Читайте також: Українцям не потрібні нові громадські туалети?