"Фішка" перетнула показник у 3 мільйони постійних клієнтів

13 травня 2015, 10:17
Читать новость на русском

Перша національна коаліційна програма винагород "Фішка" перетнула показник у 3 мільйони постійних клієнтів. Програма "Фішка" для "Фуршет" стала одним з найдієвіших інструментів управління, аналізу та комунікації з клієнтом.

"Понад 3,1 млрд балів нараховано на особисті рахунків лояльних клієнтів "Фішка" у мережі "Фуршет" у 2014 році. Більш ніж 27 млн гривень покупці вже обміняли на знижки у супермаркетах мережі "Фуршет". Показник 87% обміну накопичених балів є унікальним результатом для України, і одним з найкращих для Європи. Такий високий рівень обміну констатує активність, лояльність та залученість клієнтів у програму", — зауважив директор з маркетингу мережі "Фуршет" Геннадій Карлінський.

Говорить керівник відділу управління лояльності мережі "Фуршет" Тетяна Ковальова: "Фішка" надає унікальні можливості налаштування спеціальних умов для різних груп клієнтів. Ми у "Фуршеті" радо користуємось такими можливостями, адже це дає змогу не тільки краще розуміти клієнта, але й продемонструвати особливе ставлення до наших клієнтів. В рамках програми лояльності "Фішка" реалізовано проект "Соціально-пенсійна картка", завдяки якому протягом 2014 року до звичайного накопичення балів найбільш соціально вразливі клієнти мережі "Фуршет" — пенсіонери, отримали додаткові знижки на суму понад 460тисяч гривень".

Програма винагород "Фішка" динамічно розвивається:

  • "Копійчана решта" — нещодавно учасникам програми стала доступною нова послуга, що дозволяє отримувати бали за дрібну решту, при розрахунках на касі, які одразу стають активними для використання.
  • "Мобільна аплікація" — вже скоро учасники програми зможуть користатися новою аплікацією, завдяки якій клієнту стане зручніше знаходити найближче місце розташування партнерів програми, отримувати персональні пропозиції, першими дізнаватися новини.

З нагоди святкування тримільйонного учасника програми лояльності "Фішка", "Фуршет" провів унікальну акцію із загальним призовим фондом у 3 млн балів. Клієнти "Фуршет", які виконали умови акції* мали можливість миттєво отримати від 500 до 10000 балів на картку "Фішка". Акція проводилась у всіх супермаркетах мережі "Фуршет" (крім зони АТО та АР Крим) в період з 9 до 11 травня 2015 року.

*Детальні умови акції можна дізнатись на сайтах furshet.ua, myfishka.com, на сторінці спільноти "Фішка" в соціальній мережі Facebook та за телефоном гарячої лінії програми "Фішка" 0 800 505118

Довідка:

"Фуршет" – перша національна мережа супермаркетів, яка впровадила кращі світові стандарти сучасних технологій та обслуговування. Входить до числа найбільших мереж роздрібної торгівлі в Україні.

На сьогоднішній день мережа магазинів "Фуршет" налічує 80 магазинів у всіх регіонах України (крім зони АТО та АР Крим), 12 торгових точок у Республіці Молдова, а також 8 магазинів в Грузії, що працюють за франшизою. Жителі Києва можуть скористатися послугами інтернет-магазину "Фуршет".

Торгова площа супермаркетів "Фуршет" становить від 800 до 4800 м. кв., асортимент – більше 20 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів від більш ніж 1000 вітчизняних і зарубіжних постачальників. Близько 80% асортименту "Фуршет" складають товари вітчизняного виробництва.