Фотоапарат із 16-ма об'єктивами, окуляри нового покоління від Microsoft
Американці представили фотоапарат, здатний робити знімки із різними ефектами одночасно. Microsoft представив окуляри, що проектують віртуальну реальність.
Фотоапарат, що редагує знімки
Американський стартап Light показав експериментальну камеру L16: 52 мегапікселі, 16 об’єктивів і можливість зміни фокусу вже після зйомки. Пристрій оснащений 16 модулями із різною оптикою та лазерною системою фокусування. При натисканні на спуск фотоапарат одночасно робить 10 знімків із різною фокусною відстанню.
Після їх зіставлення та обробки виходить фото із розширенням до 52 мегапікселів. На вже готовому зображенні можна відрегулювати глибину різкості, фокус та експозицію. Така система покликана підвищити якість зйомки у затемнених приміщеннях та зменшити кількість "шумів". 5-дюймовий сенсорний дисплей дозволяє редагувати знімки безпосередньо на камері. Light L16 — це, по суті, виклик професійним "дзеркалкам", але значно компактніший за розмірами. Вартість попереднього замовлення — 1300 доларів США.
Окуляри, що доповнюють уяву
Компанія Microsoft анонсувала дату виходу своїх окулярів доповненої реальності HoloLens на початок наступного року. Щоправда, наразі лише для розробників. Hololens — це своєрідний портативний комп’ютер, незалежний від розумних ґаджетів, як-от смартфонів, ПК чи будь-яких інших. Коштуватиме такий девайс 3000 доларів.
Його лінзи-екрани відображають об’ємні предмети — тривимірні голограми, які буквально вбудовуються в реальний світ користувача. Керувати голограмами можна за допомогою жестів. Технічні характеристики новинки творці поки тримають у таємниці. Окуляри від Microsoft подарують принципово нові відчуття затятим геймерам, а також стануть основою для розробки різноманітних додатків для доповненої реальності. У загальний продаж HoloLens надійде не раніше, ніж через кілька років.
Читайте також: Нові екскурсії Україною від Google, браслет слідкує за фізичним станом
Авто покоління соцмереж
Nissan створив концепт-кар для ровесників соцмереж — Teatro for Dayz. Автомобіль майбутнього в уяві японського автовиробника наскрізь нашпигований різноманітними дисплеями. Ціллю розробників було створити авто, яке б на 100% сподобалося так званому "поколінню селфі".
Весь інтер’єр новинки, а подекуди навіть екстер’єр, покритий LED-панелями. Ці пристрої, крім того, що відповідатимуть за навігацію та рівень заряду акумулятора, відображатимуть ще й різні соціальні додатки і навіть зможуть змінювати зовнішній вигляд салону авто під настрій його власника. На панелі керування жодних кнопок: кондиціонер, магнітола та інше технічне начиння — усе управляється голосом. Інформація для водія відображається лише під час руху авто.