Франко-японське завоювання Європи дубль-2

20 травня 2012, 11:59
Читать новость на русском

Концерн PSA Peugeot Citroën знову спробує завоювати ринок кросоверів завдяки співпраці з компанією Mitsubishi. Тільки цього разу шансів у них більше.

Peugeot 4007, фактично копія Outlander XL, із тріском провалився в Старому Світі. Кросовер виявився завеликим ззовні та надто дешевим всередині.

Новий Peugeot 4008 - інша історія. "Під шкірою" - це Mitsubishi ASX, який своєю чергою сконструйований на платформі Outlander XL. Тобто, за габаритами - це хетчбек гольф-класу, але, завдяки великій колісній базі, француз має такий самий просторий салон, як і крупний японець.

Розміри та маса:
довжина 4 340 мм
ширина 1 768 мм
висота 1 632 мм
колісна база 2 670 мм
маса ~1 600 кг


До речі, про інтер'єр. Відмінностей з Mitsubishi небагато, але тут використані якісніші матеріали та краща звукоізоляція. Щоправда, при активному розгоні в салоні чути надокучливе завивання варіатора та рев двигуна.

Зате автомобіль порадує високим рівнем оснащення. В базі вже є цілий пакет систем безпеки, а за доплату можна встановити високоякісну аудіосистему зі сенсорним екраном, камеру заднього бачення і ще багато цікавих фішок.

Двигун:
бензиновий 2.0 л
150 к.с., 197 Н•м


У гамі двигунів 4008 - чотири агрегати: пара бензинових і пара турбодизелів. В Україні, щоправда, кросовер доступний лише з дволітровим бензиновим мотором потужністю 150 конячок.

Трансмісія:
6МКПП, варіатор
повний привід

Привід тільки повний, хоча в Європі можна придбати і передньопривідну версію кросовера. Українським покупцям дозволили обирати лише коробку передач - механіку або варіатор.

Позашляхові можливості - як і в більшості кросоверів. Повний привід та короткі бампери дозволять без проблем видиратися на бордюри, виїжджати до лісу на пікнік та трохи помісити багнюку. А більшого ніхто і не вимагає.

Динаміка:
розгін 0-100 км/год. 10,9 (9,9) с
макс.швидкість 188 (198) км/год.

Щодо динамічних характеристик - жодних одкровень. Звичайний кросовер із мінімальними драйверськими задатками. Так, з "механікою" Peugeot розганяється до "сотні" за 9,9 с., "максималка" - майже 200 км/год. Підвіска жорстка, що, безумовно, сприяє хорошій керованості. Заявлений середній розхід - 7,9 л бензину на 100 км.

Ціна:
$29 100 – 37 500

Ціна кросовера - на рівні більшості іменитих конкурентів. За "Пижик" у базовій комплектації доведеться викласти $29 100.