Франція: кишенькові злодії підняли продажі і відвідуваність сайту видавця
9 вересня 2010,
13:59
Джерело:
ADME.ruАгентство Marcel Paris провело на найбільшій у Франції книжковій виставці Salon du Livre рекламну кампанію, в ході якої невеликі видання непомітно потрапляли в сумки та кишені відвідувачів.
Акцію проводило видавництво Editions Points. У виданнях, які нестандартним способом розповсюджували спеціально найняті колишні кишенькові злодії і фокусники, вказувалася інформації, адреса стенду видавця.
"Відкрийте для в своєї кишені твори видатних авторів", — йшлося також на обкладинці.
За п’ять днів незвичайні промоутери поширили таким способом 1000 книг, збільшивши інтерес до стенду видавця на 30%. Продажі зросли на 14%, а інтернет-сайт видавництва відвідали 60 тисяч відвідувачів.