Франція: кишенькові злодії підняли продажі і відвідуваність сайту видавця

9 вересня 2010, 13:59

Джерело:

ADME.ru

Агентство Marcel Paris провело на найбільшій у Франції книжковій виставці Salon du Livre рекламну кампанію, в ході якої невеликі видання непомітно потрапляли в сумки та кишені відвідувачів.

Акцію проводило видавництво Editions Points. У виданнях, які нестандартним способом розповсюджували спеціально найняті колишні кишенькові злодії і фокусники, вказувалася інформації, адреса стенду видавця.

"Відкрийте для в своєї кишені твори видатних авторів", — йшлося також на обкладинці.

За п’ять днів незвичайні промоутери поширили таким способом 1000 книг, збільшивши інтерес до стенду видавця на 30%. Продажі зросли на 14%, а інтернет-сайт видавництва відвідали 60 тисяч відвідувачів.