Французи відроджують бренд "Москвич" і рятують авторинок Росії

13 жовтня 2015, 05:30
Читать новость на русском

Російський офіс компанії Renault подав заявку на реєстрацію товарного знака і логотипу "Москвич".

Під відродженим брендом Renault планує продавати свої бюджетні моделі – Logan, Sandero і Duster, які реалізуються на європейському ринку під румунською маркою Dacia. Таке рішення французського автогіганта, скоріше за все, викликане бажанням відокремити найдоступніші автомобілі від решти лінійки Renault, щоб марка не асоціювалася з машинами дешевого цінового сегмента, повідомляє Мотор.

Російські Logan, Sandero і Duster випускаються на московському заводі Renault, створеному на території колишнього підприємства ВАТ "Москвич", що збанкрутів 2006 року. Останніми оригінальними "Москвичами" були представники сімейства "Святогор", хетчбеки "Юрій Долгорукий", седани "Князь Володимир" та "Іван Калита". Виробництво цих автомобілів припинилося в далекому 2001 році.

Відродження "Москвича" може врятувати авторинок Росії, який останнім часом регулярно й суттєво втрачає як в обсягах, так і в кількості представлених на ньому марок і моделей. За 8 місяців 2015 року обсяг тамтешнього авторинку скоротився на нечувані 34%.

Деякі марки повністю пішли з російського ринку (наприклад, TagAZ, Dodge, Luxgen, ZAZ, Bogdan), інші просто перестали надавати статистику (Ferrari, Maserati), а низка марок (Opel, Chevrolet, Seat, Alfa Romeo) продаються зараз за залишковим принципом.

Читайте також: Імпортні автомобілі стали доступнішими для українців