“Газпром” хоче збільшити свою присутність на ринку США на 50%
Про це заявив президент американського дочірнього підприємства “Газпрому” - Gazprom Marketing & Trading - Джон Хаттенбергер, повідомляє Reuters.
За його словами, "дочка" “Газпрому” у другій половині 2010-го продавала в США близько 57 млн. куб. м газу щодня. У 2011 році цей показник планують довести до 85 млн. кубометрів на день.
Gazprom Marketing & Trading оголосила про початок торгівлі природним газом на території США восени 2009 року. Втім, за короткий час США вдалось досягнути різкого збільшення виробництва сланцевого газу, тож ціни на газ в регіоні різко знизилися, а США випередили Росію за обсягами видобутку газу.
Тож плани російського монополіста щодо американських ринків не були втілені. Втім, очікують у “Газпромі”, протягом найближчих років експорт газу до Пн. Америки знову стане вигідним.