"Голодні ігри" підкорили кінотеатри США

9 квітня 2012, 17:10
Читать новость на русском

Стрічка третій тиждень поспіль лідирує в американському прокаті. Навіть попри шалену конкуренцію з боку 3D-ремейка “Титаніка” та нового “Американського пирога”, за вихідні картині вдалось зібрати $33,5 млн в США та Канаді.

Загалом за 4 тижні в світовому прокаті "Голодні ігри" спорожнили гаманці глядачів на $460 млн.

За перегляд “Американського пирога” відвідувачі кінотеатрів цими вихідними виклали близько $21 млн.

За “Титанік у 3D” - майже 17 млн. До слова, конвертація стрічки Джеймса Кемерона у тривимірний формат коштувала 20th Century Fox і Paramount $18 мільйонів.