Google: українці менше цікавляться політикою і більше спортом
Серед топ-запитів 2011 року, за дослідженням компанії Google, у рейтингу найпопулярніших подій в Україні стали футбольні матчі "Шахтаря" та бої за участі братів Кличків, жеребкування Євро-2012 та відкриття стадіону Олімпійський.
Найпопулярнішою особою року став Стів Джобс, а от ув’язнена Юлія Тимошенко опинилася на 10 місці, поступившись Ані Лорак, Джастіну Біберу та Кличкам.
Серед покупок, впродовж року українці цікавились автівками, ноутбуками та холодильниками. А от серед запитів, що приготувати: малосольні огірки, баклажани та варення з абрикосів стали для українців найпопулярнішими. У компанії Google кажуть: українці за рік стали більш практичними.
"Досить мало політики, але досить багато шоу, багато спорту, багато саме практичних питань, які допомагають якісь практичні рішення вирішувати. Наприклад, який купити холодильник, це свідчить про те, що користувачі стають більш практичними зараз, інтернет вже для них не просто така штука-цікавинка, це зараз вже для них прктичний інтрумент, яким користуються, щоб чогось досягати, щось знаходити, щось зробити серйозне", - каже керівник офісу компанії Google в Україні Дмитро Шоломко.
Стабільно популярними є соціальні мережі та телевізійні шоу. Суд над Юлією Тимошенко став найпопулярнішою подією року. Цьогоріч українців цікавили питання, як навчитися цілуватися, як вийти заміж, а також, що таке любов.