Google випередив Coca-Cola і став найдорожчим брендом світу

22 березня 2011, 14:41
Читать новость на русском

Компанія Brand Finance склала список 500 найдорожчих світових брендів 2011 року. Вперше з топової десятки вибула Coca-Cola.

А от лідером став бренд Google, вартість якого оцінюється у 44 млрд. 300 млн. дол. На другому місці - Microsoft, який коштує 42,8 млрд. дол. Мережа роздрібної торгівлі Walmart, яка торік очолювала рейтинг, зараз посідає третю сходинку - 36,2 млрд. дол.

У першій десятці представлені переважно американські компанії - оператор AT&T, банки Wells Fargo, Bank of America, компанії Apple, General Electric та IBM. Єдиним винятком є британський оператор стільникового зв'язку Vodafone, який розташувався на п'ятому рядку, його оцінили у $30,67 млрд.

За словами виконавчого директора Brand Finance Девіда Хея, 5 із 10-ти лідерів зростання - технологічні компанії, що підтверджує важливість впровадження технологічних інновацій для безперервного розвитку бренду. Новачком рейтингу 2011 року стала, зокрема, соціальна мережа Facebook, розмістившись на 285-му рядку з показником вартості бренду у $ 3,7 млрд.