Google заробив на рекламі British Petroleum

8 вересня 2010, 11:03

Британський нафтовий концерн British Petroleum заплатив у червні поточного року 3,6 мільйона доларів за розміщення реклами в пошуковій системі Google.

Про це повідомляє новинний портал Advertising Age, пише видання "Кореспондент". Раніше витрати компанії на пошукову рекламу становили 57 тисяч доларів на місяць.

Істотне зростання рекламних витрат BP пов'язане з бажанням компанії відновити імідж після витоку нафти в Мексиканській затоці, зазначають експерти. Громадськість і влада США критикують рекламну стратегію нафтовиків, однак у ВР її пояснюють не спробою поліпшити свій імідж, а прагненням інформувати суспільство про катастрофу.

Зазначимо, компанія увійшла до десятки найбільших рекламодавців Google. Лідирує в рейтингу американський оператор стільникового зв'язку AT&T, який витратив у червні більш ніж 8 мільйонів доларів.