"Шукаємо професійних, чесних, відкритих кандидатів. Хотів би, щоб це були люди, які поділяють наше бачення реформ, самодостатні і незалежні від кланів. Бачу їх нашими представниками в регіонах, що реалізують цілісну стратегію єдиної "Укрзалізниці"," – сказав він.
Одним з претендентів на посаду начальника "Південно-Західної" залізниці є Віталій Крючков. Наразі Крючков виконує обов'язки начальника цієї залізниці.
Крючков Віталій Олегович, 24 серпня 1970 р.н. Освіта: вища, 1992 рік – Харківський інститут інженерів залізниного транспорту. Кандидат економічних наук. З 2006 по 2014 рік очолював Луганську дирекцію залізничних перевезень Донецької залізниці. Депутат Луганської обласної ради. Член постійної комісії обласної ради з питань промислової політики, підприємництва, екології та житлово-комунального господарства. В обласну раду обраний за списками Партії регіонів.
2 березня 2014 року Луганська обласна рада прийняла рішення "Про політичну ситуацію в Україні та заходи щодо її стабілізації", де були слова про те, що облрада вважає "нелегітимними центральні органи виконавчої влади, сформовані Верховною Радою України з порушенням законодавства".
У рішенні Луганської обласної ради йшлося про таке:
У разі невиконання вимог, подальшої ескалації громадянського протистояння і виникнення прямої загрози життю і здоров'ю населенню Луганської області залишаємо за собою право звернутися за допомогою до братнього народу Російської Федерації.
4 березня Луганським окружним адміністративним судом ухвалою зупинено дію рішення Луганської обласної ради від 02.03.2014 року №23/1 "Про звернення депутатів Луганської обласної ради" в частині "вважати нелегітимними центральні органи виконавчої влади, які сформовані Верховною Радою України з порушенням законодавства" до набрання законної сили рішення в адміністративній справі.
За інформацією з відкритих джерел, депутатська фракція Луганської обласної ради від Партії регіонів, в яку входив Крючков одноголосно проголосувала за прийняте Луганською обласною радою рішення про звернення "по допомогу до братнього народу Російської Федерації у разі подальшої ескалації конфлікту".
У 2014 році на тимчасово окупованій території Луганської області було залишено 3 400 вагонів, які належать "Луганській дирекції залізничних перевезень" Донецької залізниці. Станом на середину жовтня 2014 року на залізницях України перебувало в експлуатації 176 тисяч вантажних вагонів. У 2013 році парк вантажних вагонів "Укрзалізниці" поповнився 775 вантажними вагонами, 713 з яких – на умовах фінансового лізингу. Виробництво вагонів здійснювали вітчизняні підприємства: Крюківський вагонобудівний завод (Кременчук), "Трансмаш" (Дніпро) та "Дизельний завод" (Кривий Ріг). Враховуючи той факт, що ціна одного напіввагона оцінюється у 449 тисяч гривень, а кількість "націоналізованих" самопроголошеною "ЛНР" вагонів – 3 400 вагонів, то сума збитків Луганської дирекції залізничних перевезень "Укрзалізниці" становить 1 526 600 000 гривень.
Вимагаю перевірити інформацію щодо голосування Крючкова за рішення Луганської обласної ради "Про політичну ситуацію в Україні та заходи щодо її стабілізації" і у разі її підтвердження порушити кримінальне провадження за фактом закликів до насильницької зміни влади, і посягання на територіальну цілісність України.
Вимагаю за фактом передачі рухомого майна у кількості 3 400 вагонів, яке належить державному підприємству "Укрзалізниця" у підпорядкування самопроголошеної "Луганської дирекції залізничного перевезення" Донецької залізниці, яке підпорядковується уряду терористичної організації "ЛНР" і здійснює свою господарську діяльність на тимчасово окупованих теренах, порушити проти посадових осіб ПАТ "Укрзалізниця" кримінальне провадження згідно з чинним українським законодавством.
Читайте також: "ЛНР" проведе посівну завдяки... Україні