Hyundai представила нове покоління популярного седана Avante (Elantra)
Одна з найуспішніших моделей марки Hyundai - невеликий седан на ім'я Elantra.
Можливо, секрет популярності - у компактних зовнішніх габаритах і водночас просторому салоні, а може у непоганих комплектаціях та адекватній ціні. Як би там не було, але з 1990-го року близько 6 млн. людей стали власними таких авто.
Відволічемося на хвильку і спробуємо розібратися з назвою цієї моделі. Тут може наступити невелика плутанина. Перед вами - Elantra нового покоління, яку на рідному корейському ринку називають Avante. У Європі ж Hyundai притримується нового стандарту в назвах своїх авто, а це означає, що модель отримає й третє ім'я - ймовірно i40. У принципі, поширена в автоіндустрії стратегія - для різних ринків інша назва.
Що ж нового у цьому авто? Elantra отримала сучасніший вигляд, який відображає фірмовий стиль корейської компанії - "текуча скульптура". Авто стало довшим та, заради кращої аеродинаміки, нижчим. При цьому простору над головою не поменшало.
На нову модель встановлюють 1.6-літровий бензиновий двигун з прямим впорскуванням пального. Віддача - 140 конячок та 167 Нм. У парі зі шестиступінчатим "автоматом" Shiftronic, налаштованим на економію, технологія GDi дозволяє знизити середній розхід пального до 6 л. Час розгону до "сотні" при цьому - 10,4 с.
Окрім цього, Elantra приємно здивує великою кількістю опцій вищого класу. Серед них - інтелектуальна система допомоги при паркуванні та багато інноваційних технологій безпеки. І все це за $19 000.