IBM модернізує веб-сайт US Open
IBM зробить US Open ще ближчим до фанів з усього світу. Комп'ютерний гігант, який вже 20 років є технологічним партнером тенісного чемпіонату, взявся за модернізацію його офіційної інтернет-сторінки.
За турніром можна спостерігати з мобільних пристроїв
Тепер користувачі зможуть у стежити за рахунком кожного матчу, іншою статистикою, а також переглядати підсумки ігрового дня. Що головне, з'явилась можливість моніторити події на тенісному турнірі з мобільних пристроїв.
“Щороку технології відіграють все важливішу роль на US Open. На прикладі останніх 50 років видно, що люди поступово перейшли від радіо до телевізорів, а потім і на інтернет. Зараз більшість фанів хотіли би стежити за улюбленою грою з мобільних телефонів і планшеток. Звісно, ми не можемо це проігнорувати. Загалом тенісний стадіон є складом даних. Нам лише потрібно зібрати їх та подати користувачу в якомога доступнішому і зручнішому способі“, - каже директор IBM з глобальної маркетингової підтримки спорту Рік Сінгер.
Додаток PointStream дозволяє стежити за грою у реальному часі
Ним став додаток IBM PointStream. Програма дозволяє відстежувати матчі в режимі реального часу, дивитися відео найцікавіших моментів. Також можна переглянути досягнення кожного гравця за останні 5 турнірів.
“IBM PointStream призначений для візуального представлення матчів. Додаток наглядно демонструє який гравець виграє, виводить статистику брейк-пойнтів, невимушених і подвійних помилок. Вперше прихильники великого тенісу зможуть у всіх подробицях бачити ключові моменти матчів. Цікавий елемент - функція SlamTracker. Вона дозволяє вболівальникам взаємодіяти з гравцями та турнірною таблицею у режимі реального часу“, - пояснює програмний менеджер зі спонсорського маркетингу IBM Джон Кент.
“Співпраця з IBM - дуже важлива для Американської тенісної асоціації. Вони допомагають нам у всьому - від телетрансляцій, в яких виводиться статистика та інша важлива інформація, до встановлення та налаштування техніки на самому стадіоні. А зараз ця компанія модернізувала наш веб-сайт, завдяки чому ми стали доступними для ще більшої кількості тенісних фанів“, - переконує медіа-директор Американської тенісної асоціації Філ Ґрін.
Минулоріч інтернет-сторінку чемпіонату відвідали 12,5 млн. користувачів. Цього року, сподіваються в IBM, сайт стане головним джерелом інформації для майже 20 млн. тенісних вболівальників.