Іноземці досі асоціюють Росію з горілкою, ікрою та матрьошкою

29 квітня 2012, 20:00
Читать новость на русском

Результати дослідження Вищої школи економіки вказують на те, що іноземні туристи Росію асоціюють перш за все з історичними пам'ятками і православною культурою, а також - з традиційними горілкою, ікрою і матрьошкою. Натомість найменше думок при згадці про Росію в іноземців виникає із можливостями відпочинку та лікування.

Дослідження тривало з середини березня до початку квітня 2012 року. Серед опитаних опинились туристи з 36 країн, за винятком СНД. Обов'язковою умовою опитування було перебування на території РФ більше доби.

Згідно з результатами дослідження, образ Росії практично однаково пов'язаний з різними природно-географічними об'єктами. Таким чином про Волгу згадали 148 туристів, про Сибір і Урал - 146, тоді як про Сочі - 130.

Опитування також показало, що росіян не вважають недружніми. З такою оцінкою згодні тільки 2,6% респондентів.

Натомість майже 25% опитаних погодились із думкою, що "Росія - це країна з поганою екологією".

Під час дослідження виявилось, що 66,3% туристів змінили думку про Росію після поїздки. І 90,5% - у кращу сторону.