Про це "Інтер" повідомив з посиланням на дані дослідження ТВ-аудиторії Індустріального телевізійного комітету (ІТК, оператор панелі – Nielsen, моніторинг – "Комунікаційний Альянс"), пише "Інтерфакс-Україна".
Згідно з дослідженням, при цьому частка по аудиторії віком 18-54 роки у великих містах України склала 13,0%.
Читайте також: Через скандальний концерт на "Інтері" націоналісти йдуть додому до Льовочкіна
Крім того, традиційний марафон "Наша Перемога", який транслювався у прямому ефірі "Інтера" майже 6 годин, зібрав 11,7% серед масової всеукраїнської аудиторії старше 18 років.
Загалом ефір "Інтера" 9 травня переглянули більше 13 мільйонів осіб.
Нагадаємо, напередодні поширили фрагмент концерту до Дня Перемоги, який мав вийти на "Інтері" 9 травня. У суспільстві викликали хвилю обурення слова ведучих заходу про перейменування вулиць в Україні "іменами фашистських злочинців".
Вже вранці 9 травня під стінами головного офісу "Інтера" на вулиці Дмитрівській активісти влаштували пікет у зв’язку зі скандальним роликом і вимагали позбавити канал ліцензії та прибрати з ефіру відповідний концерт. Проте цього не трапилося: "Інтер" таки запустив в ефір концерт "Победа. Одна на всех".
Після цього у Києві невідомі активісти кинули в будівлю адміністрації "Інтера" "коктейль Молотова".