Інтернет-бізнес на власному досвіді
Шість років тому Олександр наважився розпочати власний бізнес. На початку, каже, довелося зіткнутися з деякими труднощами, що притаманні для початку бізнесу. Сьогодні ж його компанія успішно працює і професійно здійснює комплектацію систем водопостачання, водовідведення та опалення.
Через деякий час, аби збільшити кількість замовників та продажі, Олександр вирішив відкрити власний інтернет-магазин.
Звичайно, свої труднощі завжди є, на початку це – фінансові, а також пошук клієнтів. Всілякі фізичні навантаження, доставки. Все це потрібно було організувати. І так як від початку бракувало грошей, було важко, – розповідає Олександр Мацібура, комерційний директор компанії "Саб Іскан Груп".
Наразі, крім замовлень на обладнання за телефоном, Олександр отримує велику кількість клієнтів через інтернет. Адже відкрив більше п’яти інтернет-магазинів, які постійно оновлює і удосконалює. А завдяки торговельному майданчику Prom.ua, на якому розміщена його продукція, кількість замовлень постійно зростає. Із трьохсот - 60-70% надходить саме з Prom.ua. Крім того, з питань наповнення та просування інтернет-магазинів Олександра консультує персональний менеджер.
Двигун торгівлі - це реклама. Почали звертати увагу на рекламні видання, портали і вибрали Prom.ua. Було багато пропозицій, але Prom.ua - найдоступніший та найпростіший з усіх. Спершу зареєструвались там безкоштовно, потім, через деякий час, перейшли на платний пакет. Із наповненням сайту перейшли вже на повний пакет, – ділиться досвідом Олександр Мацібура.
Олександр радить усім підприємцям саме зараз відкривати бізнес в інтернеті. Адже повноцінний інтернет-магазин можна за півгодини зробити самотужки, наприклад, на торговельному майданчику в інтернеті.