Історії успіху. Анна Вінтур – за успіх продала душу дияволу
За успіх вона продала душу дияволу. А дехто вважає – її вигнали з пекла за нестерпний характер. Це опис головної героїні фільму "Диявол носить Прада", прототипом якої стала Анна ВІнтур – багатолітній редактор американського журналу Vogue і реформатор світу от кутюр.
Чорні окуляри та боб-каре – Вінтур є найупізнаванішим обличчям сучасної моди. Завдяки її любові до експериментів та умінню відкривати таланти модна індустрія поповнилася десятками нових імен.
Надзвичайно амбітною та одержимою кар’єрою Вінтур була ще в дитинстві. У 10 років майбутня зірка заявила про бажання очолити Vogue. Вона працювала у багатьох модних журналах, та не заспокоїлась, доки не реалізувала свої амбіції.
Анна ніколи не боялася порушувати консервативні закони світу моди і змушувала його грати за своїми правилами. На обкладинках головного журналу фешн-індустрії розміщувала нікому не відомих моделей у дешевому одязі. Вона стала першою, хто опублікував на передовиці темношкіру модель. В об‘єктив камер потрапляли не тільки обличчя, як це було прийнято раніше, а й тіла моделей.
Вінтур приймає рішення, не керуючись жодними загальноприйнятими нормами. Її вплив на світ моди неймовірний. Паризький модний тиждень закривався на два дні раніше тільки тому, що не збігався із графіком Вінтур.
Через неймовірний перфекціонізм її називали "ядерна зима". Та навряд чи Vogue міг би довгі роки залишатися "біблією моди", якби не сповнена авантюризму Анна.