Jaguar XKR: секрети вдалого оновлення
Схоже у Jaguar знають таємницю омолодження. Англійській компанії вкотре вдалось дрібними, ледь помітними штрихами осучаснити та облагородити і без того красиве авто.
Цього разу - спортивну модифікацію задньопривідного купе XKR. Сьогоднішнє покоління купешки з'явилось у 2006 році і вже встигло пережити один фейсліфтинг. Тому це оновлення - очевидно, останнє перед появою нової генерації.
Інтер'єр найбільше видає вік моделі. Але британці лише покращили матеріали обробки і модернізували мультимедійний комплекс. Цього виявилось достатньо.
Ззовні змін більше: нові звужені фари з вбудованими світлодіодами, інші радіаторна решітка та бампери. А от відмінностей збоку та ззаду годі й шукати.
Усі доопрацювання у технічній частині зводяться до опційного пакета Dynamic Pack, якого раніше не було. У нього входить модернізована жорсткіша підвіска, а також нова програма управління трансмісією.
Під капотом XKR 2012-го модельного року - все та ж п'ятилітрова V-подібна "вісімка" з механічним нагнітачем. Вона видає 510 к.с., яких не соромно протиставити і бімерівським "Емкам", і мерседесівському SL 600 з V12. Всім цим табуном і надалі завідує шестиступінчатий "автомат".
Ось і все оновлення. У продажу спорткупе з'явиться наприкінці року. Орієнтовна ціна за базову версію - 120 000 євро.