Кількість реклами на українських телеканалах знизилась до 82%
Джерело:
ТелекритикаНа 40-му тижні року, 27 вересня — 2 жовтня, середня заповнюваність рекламних пауз на українському телебаченні знизилася до 82%, йдеться в дослідженні компанії Cortex.
Найбільший телевізійний холдинг StarLightMedia за цей період продав 77% рекламного часу, група "Інтер" — 90%, група "1+1" — 85%, група "Україна" — 82%.
Раніше повідомлялось, що деякі рекламісти прогнозували на осінь зниження рекламної активності. Приводом був незаплановане зростання вартості рейтингів протягом року, яке могло вичерпати попередньо затверджені бюджети компаній.
Ажіотаж на телебаченні спав вже наприкінці літа. Потім група "Інтер" демонструвала стрибок заповнюваності — до 122% на 38-му тижні, "1+1" та "Україна" — нестійкі показники, StarLightMedia — плавне зниження.
Загальна кількість проданих рейтингів на 40-му тижні в порівнянні з аналогічним проміжком минулого року знизилася на 3%, в порівнянні з попереднім тижнем — на 7%.