"Київенерго" відкрила 12 центрів обслуговування

26 червня 2015, 18:50
Читать новость на русском

Курс на клієнтоорієнтованість. 600 тисяч мешканців столиці звернулися торік до центрів обслуговування "Київенерго". Аби поліпшити якість їхньої роботи, компанія у 2014 році додатково відкрила вісім таких центрів. Тепер у Києві їх дванадцять.

Для киян тут повний перелік послуг з електропостачання, опалення та гарячого водопостачання. За останні два роки енергетикам вдалось й повністю створити сучасну комунікацію з клієнтами. Пріоритетом для компанії є підвищення рівня обслуговування до європейського.

Більшу увагу ми приділяли країнам Прибалтики, тому що вони перші вихідці з пострадянського простору, які пішли в Європу, в тому числі і в енергетичному секторі. І цей досвід найбільш для нас був би корисним і ефективним, адже вони досягли певних результатів і це для нас теж було певним орієнтиром, - розповідає Євген Бушма, комерційний директор "Київенерго".

Наступного тижня енергетики разом зі споживачами визначитимуть нову форму платіжки за гарячу воду, аби зробити її більш зрозумілою для киян.

Обговорюється формат рахунку, з яким буде зручно працювати і компанії, і нашим клієнтам. Звичайно для того, щоб зробити максимально зручний рахунок і відкоригувати існуючий необхідний діалог з клієнтом, - відзначає Олександр Фоменко, генеральний директор "Київенерго".

На 15-88 нині телефонують тисячі киян. Аби допомогти кожному, в компанії збільшили кількість операторів та каналів надходження дзвінків. Якщо раніше 61-ий клієнт мусив чекати на лінії, то нині одночасно компанія приймає телефоном від 210 людей. Одним дзвінком можна сьогодні подати заявку й на повірку лічильника гарячої води, причому зроблять це без демонтажу безпосередньо у вашій квартирі.