Київрада зобов'язала ТЦ і спорткомплекси створити велопаркінги
Київрада зобов'язала торгово-розважальні та спортивні заклади столиці створити безкоштовні парковки для вело- й мототранспорту на базі існуючих автомобільних.
”Дуже багато людей занепокоєні, тим що в Києві абсолютно відсутні велостоянки. Хоча велосипеди – це точно такий же транспорт, тільки різниця лиш в тому, що Mersedes має право зупинитися де він захотів і припаркувати своє авто, а велосипедист такої можливості не має”, - каже депутат Київради Ігор Шпак.
Депутати кажуть, грошей у бюджеті немає, відтак, керівники великих центрів будуть змушені облаштувати велопаркінги власним коштом. Хоча виконувати це рішення вони й не зобов'язані, адже документ - рекомендаційний. Згодом же в столиці, для зручності власників велосипедів, планують прокласти близько 150 кілометрів спеціальних доріжок, та деякі депутати кажуть, для Києва це нездійсненна мрія.
”Велодріжки, як і велопарковки на найближчі роки, я думаю, це закрита тема для міста Києва, тому що ні фінансування для цих проектів не існує, ні фактичного бажання виконувати їх немає. Для запровадження у Києві велопарковок потрібні не великі кошти, порядку10-15 млн. грн.”, - каже депутат Київради Олексій Давиденко.
Cамі ж велосипедисти зауважують - гроші, за бажанням, знайти можна. Мовляв, вартість зведення одного велопаркінгу - лише 300 гривень. Та облаштувати парковку замало. Треба подбати й про її безпеку.
”Більшість поїздок велосипедом - вони виконуються з конкретною метою, не просто покататися, а на роботу чи на закупи чи ще з якоюсь, тобто, людина повинна залишити свій велосипед на певний час і найважливіше знайти його там, де залишили, а не позбутися назавжди і для цього потрібно як правило спеціальне обладнання”, - каже активіст Асоціації велосипедистів Києва Дмитро Олександров.
Нині ж у Києві налічується не більше півтора десятки велопаркінгів. Користуються ними близько 15 тисяч столичних велосипедистів.