Клієнти банків отримали вдосконалений інформаційний додаток
Завдяки вдосконаленню мобільного інформаційного додатку від City Commerce Bank, кількість тих, хто його підключив, зріс утричі. Таку динаміку банкіри називають закономірною, оскільки клієнти частіше користуються он-лайн послугами, ніж особисто відвідують відділення.
"У мобільному додатку є інформаційна частина, що дозволяє оперативно отримувати інформацію щодо акцій банку, деяких його продуктів, курсів валют, відділень банку, місцезнаходження банкоматів", - каже маркетинг-директор City Commerce Bank Олексій Санніков.
Усі перераховані послуги активні, коли клієнт має доступ до інтернету на своєму смартфоні. А от sms-банкінг не потребує підключення до мережі. А за словами Олексія Саннікова ще й "дозволяє оперативно за допомогою sms -повідомлень отримувати інформацію щодо стану свого карткового рахунку: останні 5 трансакцій, блокувати-розблокувати картку, тобто такий функціонал, що дозволяє підвищити комфорт користування карткою та безпеку операцій навіть закордоном".
Наступним кроком для банкірів стане впровадження додатку он-лайн платежів. завдяки якому керувати банківським рахунком буде можливо з будь-якої точки світу.