Клієнти банків отримали вдосконалений інформаційний додаток

31 січня 2014, 01:08
Читать новость на русском

Завдяки вдосконаленню мобільного інформаційного додатку від City Commerce Bank, кількість тих, хто його підключив, зріс утричі. Таку динаміку банкіри називають закономірною, оскільки клієнти частіше користуються он-лайн послугами, ніж особисто відвідують відділення.

"У мобільному додатку є інформаційна частина, що дозволяє оперативно отримувати інформацію щодо акцій банку, деяких його продуктів, курсів валют, відділень банку, місцезнаходження банкоматів", - каже маркетинг-директор City Commerce Bank Олексій Санніков.

Усі перераховані послуги активні, коли клієнт має доступ до інтернету на своєму смартфоні. А от sms-банкінг не потребує підключення до мережі. А за словами Олексія Саннікова ще й "дозволяє оперативно за допомогою sms -повідомлень отримувати інформацію щодо стану свого карткового рахунку: останні 5 трансакцій, блокувати-розблокувати картку, тобто такий функціонал, що дозволяє підвищити комфорт користування карткою та безпеку операцій навіть закордоном".

Наступним кроком для банкірів стане впровадження додатку он-лайн платежів. завдяки якому керувати банківським рахунком буде можливо з будь-якої точки світу.