Книжковий шопінг обходиться українцям всередньому у 300-400 грн

18 грудня 2011, 18:21
Читать новость на русском

Українці готові залишити під час книжкових шопінгів від 300 до 400 гривень. В основному витрачають на публіцистичну, професійну та дитячу літературу. Купують книжки, переважно, в подарунок.

Видавці констатують, за день на книжковій виставці вдається продати більше, аніж за тиждень у книгарні. Адже купувати напряму у видавця удвічі дешевше. Висока націнка вже змусила видавництва виходити на читачів через власні сайти, соціальні мережі.

“Ми, зокрема, позабирали книги з більшості книгарень, які існують на сьогодні в Україні. Книга, яка в нас коштує 18 грн, в книгарні коштує 36-40. То від цього програє покупець, який програє неймовірні гроші, по-друге – ми, бо ми ці книги робимо дешевими, а в результаті, всі ці зусилля виявляються марними. Ми зараз максимально налагоджуємо механізм продажу книг, без посередників”, - сказала головний редактор видавництва Олена Мовчан.

Завдає прикрощів видавцям україномовної літератури і відсутність лобістської державної політики у цій сфері. Адже витісняє з ринку російськомовна продукція. У Держкомтелерадіо кажуть, штучно регулювати ринок не будуть.

“Приблизно 60%, трошки більше видається українською мовою, і решта відсотків видаються іншими мовами. Достатньо чи недостатньо - це реагує суспільство, ми маємо задовільнити їхні потреби. І ми не регулюємо це питання штучно. Я вважаю, що вся література, яка видається в Україні, цікава”, - каже перший заступник голови Держкомтелерадіо Анатолій Мураховський.

За даними Книжкової палати України, у 2011-му показники книжкової галузі не дотягнули до минулорічних. За кількістю найменувань українських книг видали менше на 2%, а за накладами - майже на 8.